Усі товари забезпечені гарантією. Ми піклуємося про те, щоб товари придбані в нашому магазині, забезпечувалися гарантією. Тому на всі позиції, що є в нашому магазині, розповсюджується гарантія виробника. 

Термін гарантії вказаний в карточці товару.

У відповідності до Закону України «Про захист прав споживачів», покупець може повернути магазину куплений товар у 2-х випадках:

1. Товар має дефект (Стаття 8)

Товар має дефект, товар використовувався і присутній один із факторів

  • Виробник взагалі не може усунути дефект
  • Виробник не може усунути дефект на протязі 14 днів
  • Вісля ремонту товар стає суттєво іншим, припиняє виконувати які-небудь функції

2. Товар не сподобався (Стаття 9)

  • Товар не знаходився в ужитку, тобто є новим і з дня придбання не минуло більше ніж 14 днів, не рахуючи дня купівлі
  • Збережений товарний вигляд товару, його споживчі властивості, збережені всі аксесуари, компоненти і документація, які входять до комплектації товару, не порушена їх упаковка, пломби і ярлики

Для повернення товару при собі необхідно мати:

  • Товар (і всю його комплектацію, у тому числі упаковку – коробку)
  • Товарний чек (або документ, що засвідчує покуп)

Умови гарантійного обслуговування:

  • Гарантія надається на термін в місяцях, який відмічається в гарантійному листку і відраховується від моменту покупки.
  • Дефекти, що виникли за провиною виробника, будуть усунені протягом двох тижнів з дня прийому товару. Цей термін може бути продовжений до 30 робочих днів, у випадках, якщо необхідна відправка товару у спеціалізовані гарантійні центри.
  • Товар, який здається на гарантійне обслуговування, повинен бути цілком укомплектований і без слідів забруднення.
  • Товар не підлягає поверненню по закінченню 2-х тижнів з дня придбання (за окремими виключеннями).
  • Після детального огляду товару, у випадку виявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється.
  • Якщо до товару додається гарантія виробника, клієнт повинен виконати вказані у ній умови.
  • Підставою гарантії є документ (гарантійний талон та/або касовий чек), виданий під час купівлі товару, завірений підписом менеджера магазину і фірмовою печаткою. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування.

Гарантія анулюється магазином у наступних випадках:

  • товар використовувався у невідповідності із вимогами умов експлуатації
  • не виконувались вказівки інструкції з використання
  • товар модифікувався клієнтом самостійно із використанням елементів від інших виробників
  • в результаті недбалого поводження із товаром
  • при наявності механічних пошкоджень
  • у випадку ремонту не уповноваженими особами
  • в інших випадках передбачених чинним законодавством

Повернення коштів:

  • Під час повернення грошей за товар, розрахунок із покупцем здійснюється на основі вартості товару в момент його купівлі.
  • Гроші повертаються покупцю в день пред’явлення відповідної вимоги, а у випадку неможливості повернення грошей в цей день – в інший термін обумовлений сторонами, але не пізніше ніж на протязі 7 днів.